Acer Iconia W700 11,6 inch / zilver / 64 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Iconia W700 11,6 inch / zilver / 64 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Porto 06-05-2013

Heb deze tablet nu 3 weken in bezit en heb er totaal geen problemen mee noch klachten over. Hij werkt lekker snel door z'n i5 cpu icm de 128GB SSD schijf. Spellen gaan als een speer, HD video's, van Youtube of series/films, gaan ook als een speer. Geen haperingen in beeld en/of geluid. Beeld is simpelweg fantastisch te noemen, lekker scherp, goede kijkhoek, mooie kleuren en dat de karakters in desktopmodus te klein zijn om te lezen valt erg mee; DPI desondanks op 150 gezet dus het is goed leesbaar allemaal. Opstartsnelheid van sleep modus minder dan 2 seconden, opstarten vanuit shutdown modus minder dan 10 seconden, dit doet mijn normale i5 computer met SSD hem niet na! Ik ben heel tevreden! :) Touchscreen reageert vlekkeloos en soepel, WiFi bereik is zeer goed en verbinding houdt hij goed vast; ik heb wel de nieuwste drivers gedownload van de Acer website, weet niet of er verschil in zit maar nieuwer is (meestal altijd) beter. De USB 3.0 doet het prima, accepteert van alles, heb er zelfs m'n auto diagnose programma over lopen om m'n Alfa Romeo te kunnen uitlezen, werkt prima! Het keyboard werkt vlekkeloos al moet je wel opletten dat je hem even uitzet of de Bluetooth disabled als je het keyboard achter de tablet wegvouwt, je vingers zitten anders al gauw allerlei ongewenste toetsen in te drukken! :) De hoes, waarin het keyboard verankerd zit, is sterk genoeg maar pas op met viezige vingers/handen, op het lichtgrijze oppervlak zie je vlekken erg snel en dat zou jammer zijn. Ik heb eerst de i3 icm de 64gb SSD gekocht voor 683 euro maar een week later stapte ik bij toeval de Mediamarkt in en zag tot m'n stomme verbazing dat de i5 icm 128gb SSD daar 839 euro kostte EN dat ze net die middag een 0% BTW actie hadden lopen; heb dus de i5 model voor 663 euro kunnen bemachtigen! Een goede deal mag ik wel zeggen, nietwaar? Ik heb hiervoor een Acer Iconia W501 Android tablet gebruikt, deed z'n werk prima maar vond de snelheid van de dualcore cpu wat tegenvallen; HD video's vond hij niet zo leuk en opstarten duurde vaak ruim een halve minuut. Met deze W8 tablet ben ik meer dan blij! Een aanrader!

dreesenf 05-03-2013

Aanvulling na een paar dagen:
Voor de zakelijke gebruikers:
Er zit een standaard versie van W8 bij, dus geen Pro !
Accu gaat in de praktijk 5 tot 6 uur mee.
De Craddle wordt blijkbaar in Nederland niet meegeleverd.
Verder nog steeds een tevreden gebruiker.

dreesenf 03-03-2013

W700 binnen een dag ontvangen.
Werkt verbazingwekkend snel, even wennen met Windows 8.
Beelscherm is erg mooi en helder, goede kijkhoek.
Speelt HD zonder haperen af.

Klein minpuntje, de beloofde cradle zit er niet bij....
Heb Dixons een mailtje gestuurd om opheldering.
Verder oet het apparaat alles wat beloofd is, lekker snel en een handig keyboard erbij.
Wifi werkt uitstekend.
Wordt vervolgt.

Shadow23 27-02-2013

sinds 28 december vorig jaar ben ik in het bezit van een Acer Iconia Tab W700. Ik ben zeer tevreden over dit tablet. Vergeleken met de Apple Ipad 64 Gb heeft dit tablet een betere prijs - kwaliteitsverhouding. Dit apparaat is te gebruiken als tablet maar ook als laptop. Het scherm is heel helder en kan in HD films tonen. De tijd dat op een batterijlading gewerkt kan worden is heel redelijk ca.8 uur is mijn ervaring. Het enige min punt is dat er nog maar weinig apps voor windows 8 zijn. Aanbevolen!

vadesa5 20-04-2013

Kun je op dit tablet (pc-tje) b.v. office 2010 installeren.
of een ander W7 windows programma of fotobewerkingsprogramm

Hooghoudt 21-02-2013

Kleine 2 weken nu in bezit, overgestapt van (een zeer oude) Macbook Pro, heel bewust nu voor Windows 8 gekozen. Dit is mijn enige computer dus hij moet wel echt als main PC kunenn voldoen, vandaar dat ik voor de W700 heb gekozen, de W500 is echt te klein daarvoor. Het scherm is prachtig, opstarten gaat als een trein, en ik hoef me niet meer druk te maken over de adapter. Opgeladen gaat ie rustig een heel weekend mee, waarbij ik hem zo nu en dan gebruik.
Volgens critici te zwaar, bijna een kilo. Als het puur een tablet zou zijn geweest, ja, maar ik zit er niet mee. De rand had wel iets ronder mogen zijn met dit gewicht.

Waar ik bang voor was en waarom ik altijd zo blij was met de Mac: werkt alles wel meteen vlekkeloos??? Nou, Nee. Met name de Bluetooth was een drama, maar na twee dagen updaten, drivers verwijderen, nieuwe installeren deed alles het naar behoren en kon ik (na installatie van iTunes) ook Tetheren via mijn iPhone. De i3 lijkt aardig, maar het prachtige beeldscherm vreet ook wel rekenkracht. Het opstarten van apps duurt soms dan ook (bijna hinderlijk) lang, soms ook helemaal niet. Om budgettaire redenen kon ik even niet voor de i5 gaan, maar ik zou het wel iedereen aanraden, het is de meerprijs wel waard. Voor mij doet het wat ie moet doen, net snel genoeg. Oh ja, de hoes met toetsenbord is ook erg fijn, het typt beter dan menig groot toetsenbord!
Over Windows 8 ben ik tevreden, Na jaren van hopeloze achterstand kan het eindelijk weer mee met de concurrentie. Ik ben er zeer content mee.